Saturday, December 26, 2009

MAAF KAN AKU

Kehadiran diri bukanlah untuk menambah luka di dada
Tidak pernah ada terdetik niat di hati untuk mencetus keresahan dalam jiwa
Mungkin..dan aku mengaku..mungkin aku tersalah langkah dan tersalah menilai
Tapi sumpah demi ALLAH..aku tidak bermaksud merobek dan merosakkan kehidupan 'mu'

Kesedaran ku sudah menguasai diri..dan kini aku faham dan MAAF ku pohon dari 'mu'
Tapi..bagaimana harus aku lakukan..aku tidak tau..berdiam diri? dan menjauh??
Ingin aku bertemu dengan 'mu'..tapi aku tidak pasti apa yang perlu di perkatakan

Aku memohon ampun dan maaf dari 'mu'..
Aku sungguh dan sungguh tidak bermaksud begitu.
Kita punya hati yang sama.."HATI SEORANG WANITA" dan aku akan berbuat sesuatu
Dengan harapan mampu mengubah segalanya.

No comments:

Post a Comment