Thursday, March 11, 2010

Dan aku kembali..

"hahh..kau kenapa.muka marung semacam saja?.."

"masih ada tempat untuk aku ka di sini?"

"hahh??..wakakakakkakakakka...kenapa?..bunga mu nda menjadi ka?"

"emmmmmm...ntah lah..bunga aku tanam nda pandai subur..puas aku baja..sama juga..buruk betul..tangan aku ni panas mungkin.."

"tu lah kau..mau juga pigi sana..mau juga buat benda yang bukan cara kau..mau tukar angin kunun..tinguk apa kau dapat..you are wasting your time!..sejak kau pergi tempat kau tidak pernah ada orang isi.aku simpan khas untuk kau..tool box sama safety boot mu pun masih aku simpan..nah.."

"thanks bro..i should never try to be some one else..its just not me.."

"hahahahahhaha...nda apa atleast you've been there..and now you know..welcome home!"

Dan aku menyarung balik safety bootku.Asap putih memenuhi ruang..dan aku menyedutnya dalam dalam.segar aku rasa.

No comments:

Post a Comment