Saturday, January 9, 2010

ADA ORANG MAU SPONSOR AKU

<019-2202156> calling...nda angkat.
<019-2202156> calling...lagi.tidak angkat lagi.ntah siapa.
<019-2202156> calling...lagi.lagi tidak angkat.siapalah ni.
Emmm..penting mgkn.

"siapa" aku hantar sms.
"jawab call baru tau" replynya.

<019-2202156> calling...
"ya..."
"hello.."
"emmm..hang shah..napa?"
"dating ke?"
"mana ada.baru balik,keluar makan dengan budak-budak stor.tetiba call napa?"
"aku nak marah nie..hang sampai hati tak bagi tau ye..hang datang kl hari tu..terasa hati ni. Sedih..tau tak. Aku dah plan elok-elok untuk entertain hang,tapi sampai hati hang tak bagi tau,hang dah sampai kl.."
"hahahahahha....alalalala..so sorry ok. I datang tak di rancang. last minute got something to do lah. aku sempat jumpa beberapa member je...hahahhaa"
"tapi seriusly i kecil hati tau tak..sampai hati nko kan.."
"alah lain kali boleh jumpa lagi.hahh.call aku setakat nak ckp benda ni je ke?"
"takdelah.aku nak p kk 19th ni.bulan ni tau.so i really want to see u lah.serius.u dont have to worry i pay for your ticket and hotel.just for one nite.serius."
"hahahahahaha...wahh..banyak duit nko kan...apa hal?"
"seriuslah.i really miss u. takdelah..miss u as a friend.datang tau.19th til 23rd i ada kat kk. tapi u datang on 23rd petang.esok pagi u boleh balik sandakan.."
"serius???...aku tak janji lah shah..."
"alahh..please lah. aku rindu sangat tengok nko.tengok nko kat fb tu buat aku geram betul...hehehehe..emm..sorry to ask..u macam mana sekarang..aku dengar..."
"u tak tau ke,atau buat-buat tak tau. yup aku im single berstatus JANDA.."
"hehehe..aku adalah peluangkan..dulu time study nko jual mahal kat aku...nanti kita lepak boleh lah cerita-cerita kenangan silam kan.hehehhehehe.."
"adalah pula. nko yang tak nampak aku..takkan aku nak terhegeh-hegeh kat nko..."
"tapi dulu kita baik sangat kan..yup 1st year tu kita rapat sangat. tapi tak tau kenapa tetiba je kita gaduh. kita gaduh ke??? then u tak tegur tak cakap ngan i sampai lah habis study.."
"hahahhaha..cerita lama shah..dah nko yang macam jauh kan diri. tapi rasa tak gaduh time tu.just got nothing to say to each other..."
"serius..datang tau. aku serius ni. lama betul tak nampak nko. tengok kat fb tu geram lah..."
"nko jangan macam-macam shah.kita bukan time study lagi.sekarang dah lain..hahahhaha.."
"hahahahaha..takdelah..rindu sebagai kawan.takkan takleh kot..ok u check your schedule dulu..tapi make sure u have time for me.just one nite..."
"hahahahaha..well we wait n see..tapi aku tak janji.serius aku tak janji ok.susah-susah u datang sandakan je lah..biar aku entertain nko kat sini.."
"aahh..tak nak lah. nko datang sini everything is on me..serius.."
"emmm...nanti lah i tengok macam mana ok.tak janji..."
"oklah nanti i call u maybe on tuesday sebab i nak book bilik..miss u so much....hehehhe"
"ahh..sudahlah shah..ok lah. i penat nak p mandi nak tidur."
"wahhh..nak ikut..hehehe.."
"sudahlah....ok lah bye.."
"hahahahhaha..ok.tapi serius tau..i call u on tuesday nanti..."
"ya..ya..ok lah bye."
"bye"

Besar hati sungguh dia ni mau sponsor aku.
LELAKI!

No comments:

Post a Comment