Saturday, January 16, 2010

AKU KINI BEBAS

Kini..
Aku rasa tenang..
Setelah aku lepas kan sesuatu yang bukan milik aku..
Aku rasa tenang..damai..
Walaupun aku ada rasa terkilan dan mungkin kecewa...
Tapi aku rasa bebas...

Dulu..
Mungkin aku sedih dan terkilan..
Sebab aku sangat mengharap..tapi itu dulu..
Aku terlalu memandang tinggi bulan dan bintang d atas sana..
Aku terasa tercapai sudah tangan ke sana..
Hingga hati seolah buta dan tuli hilang kawalan..
Itu dulu..

Kini..
Aku sudah tau..
Aku sudah sedar..
Aku tidak mau jadi si bodoh dalan "kontroversi" murahan ini..
Aku sudah bebas..tidak terikat dengan mana-mana kontrak..
Tidak perlu persetujuan sesiapa untuk aku buat keputusan..
Aku sudah bebas..sebebas burung terbang ke sana sini..
Bebas aku untuk bermain di alam dunia fantasi ku sendiri...

No comments:

Post a Comment