Friday, April 16, 2010

and i said "its ok...what a blind love is.."

DIA: but u must remember syg...it's not the end of ur life....pengalaman ini akan mematangkan hidup dan dijadikan panduan bg perjalanan yg masih jauh
sungguh kuat ujian yg Allah berikan pdmu...
sprt ayat u..."kini barulahku tahu betapa tingginya kasih dan cintanya padaku..."

AKU: sesuatu yg kita sayang kadang2 sgt susah di miliki..dan kadang2 tidk akan kita miliki.

DIA: adakah harus ku menagih lg cinta ? cinta yg hadir tanpaku sedari, tapi sampi bila? adakah ini dinamakan takdir?
zalimnya aku meninggalkanmu dipersimpangan...adakah ini perhentian terakhir utk aku dan dia?
hatinya terlalu lembut utk aku sakiti lagi, bukankah kau dah berjanji untuk memberikan nokhtah? dimana silapnya dulu kau tak nmpk harapan yg diberikan?
nampaknya aku sama seperti kisah2 sejarahnya
maafkan aku
tak seharusnya aku kenal dirinya kalau ini yg akan aku lakukan

AKU: its ok..as i said..what a blind love is....

*Viper6115*

No comments:

Post a Comment