Friday, April 9, 2010

What A Blind Love Is..

Aku sayang dia sangat..
Dia sayang aku sangat..
Kawan kawan benci dia sangat..
Aku tetap sayang dia sangat..
Kawan kawan cakap dia not a good man..
Tapi aku tetap sayang dia sangat....
Dan dia terus berpura sayang aku sangat..
What A blind Love Is..

I fall in love again..
Yup..with another man..but not an available one..
Hahahaha...what a stupid game it is..
Aku ingat its was the right thing to do...
to play along ..the folish game...
dan aku crash n burn..
sebab janji ku pada seorang wanita
and again..
What A Blind Love Is....

Then..
Aku jatuh cinta pada my own best friend....
He s a good man..ruang bicara tidak terbatas..
Berkongsi suka dan duka..hilai tawa dan air mata..
He always said "cry on my shoulder..if it can make u feel better.."
And its make me fall in love with him every day..
but just cant say the magic word..
Dan kini dia sudah menjadi hak orang...dan aku hanya sekadar kawan..
Dan akan terus menjadi kawan...
and again..
What A blind Love Is..

ViperRider6115

No comments:

Post a Comment