Wednesday, June 23, 2010

Im just being ME

Uiiii..comelnya..hahahaha..

Gambar ni di snap oleh bro Ahmad. hahahha..comel kan..(perasan)
Aku suka sangat gambar ni..nda tau lah..tapi macam gambar ni nampak sangat who i am..
Simple. Suka senyum. Happy go lucky! walau apa pun masalah datang. Aku selalu positif..kadang2 tu down juga. Tapi, aku akan cepat2 recover balik. hehehehe..i like being happy.
Orang2 sekeliling pun akan suka kan.

Aku - sangat pemalu. hehehe..nda banyak cakap. Nda tau eh mau cakap apa banyak. Kalau lepak dengan kawan2 aku lebih suka mendengar dan senyum. Kalau ada yang lucu, ketawa lah..hahahaha..

Aku - suka memerhati. tengok-tengok orang. lepas tu senyum. hahaha banyak makna tu. tapi simpan untuk reminder sendiri saja. bukan untuk mengelimut pun. hehehehe...

Aku - nda suka telampau mengambil tahu hal org. nda mau lah..buang masa saja itu. tapi kalau ada org becerita aku akan mendengar..tapi selalu rasa 'lost' dan blur..nda dapat pikap apa yang durang maksudkan.. hahahahha..sian kan.

Aku - suka buat hal sendiri. ikut kepala aku. kadang2 sangat2 unpredictable person. org nda akan sangka aku mampu buat sesuatu..walaupun aku pemalu dan nda banyak cakap...tapi awas! bila aku kata tidak..maka tidak lah yang aku maksudkan..kalau di ofis aku diam saja..budak2 aku tidak akan berani becakap atau buat bising.. hahahahhaa...

Aku - kalau org nda kenal aku..mgkn org akan cakap aku sombong. kadang2 tu saja buat2 sombong.hehehehe..sebenarnya kontrol ayu..wakakakakaka...kalau org dah kenal, penat juga org mau melayan aku. hehehehe..

Aku - tidak pandai bergaya. kelemahan yang ketara. staff aku selalu cakap bgtu. cara pemakaian aku time kerja dan tidak kerja ada lah sama. hahahhaa.. one of my bespren selalu marah aku sebab aku macam lelaki. kasar.kadang2 duduk, bejalan. becakap mcm lelaki..hahahaha...mau buat mcm mn..sudah jadi kebiasaan. Tapi im working on it..to be a little bit feminin..hahahahaha

Aku - lastly..aku manja orgnya. aku suka bermanja dan d manja..kalau u all dah kenal aku..u all tau lah takat mana manja nya aku..wakakakkakakaka

Apa2 pun... Aku adalah aku..nda mgkin jadi siapa2.. me..and me..and me..and always be me..

No comments:

Post a Comment