Monday, June 14, 2010

SEPI buat aku RINDU

"kenapa kau senyap saja?.."tanya ku

Dia diam. Hanya bunyi desiran angin malam yang perlahan bertegur sapa dengan dedaun saja kedengaran.

"aku tidak suka bah kalau kau telampau senyap.. hati aku sakit..."kata ku lagi.

Dia tetap diam. Aku merenung dia. Sayu. Sepi. Sangat sepi.

"berbicara lah walau sepatah kata bah...aku amat rindu suara itu..aku amat rindu akan hela nafas mu berbisik d telinga ku..berbicara la bah kau..."rayu ku lagi. Sebak.

Dan dia diam lagi.

"sepi ini buat aku sangat rindu pada mu..kau tau ka??...bicara lah walau sepatah.."rayu ku lagi dengan suara yang separuh berbisik sebak.

Dan dia diam. Aku hanya mampu merenung. Tanpa sedar, air mata ku menjadi begitu murah. Jatuh satu-satu..membawa rindu menyapa sepi...

No comments:

Post a Comment