Thursday, May 20, 2010

Panas penamparnya masih terasa.

"what the hell are u doing!...."
"are u out of ur mine!!!!...give me that...u are so stupid gal! sooo stupid!!!.."

Panggggggggggggg.....

"aku tidak tau mau buat apa lagi bah...durang semua pointing at me...durang bilang aku yang salah..dia cakap aku patut pigi mati saja....im so sorry..so sorry...i really dont mean to hurt anyone...biar aku mati saja!! semua orang benci aku..aku salah!!.."

Panggggg...........

"bodoh!!..kau pikir kalau kau mati, semua akan selesai!..betambah masalah ada lah..mana sha yang aku kenal dulu????...mana???..."

******

Suara itu masih kedengaran di gegendang telingaku sampai sekarang. Kalau bukan dia datang malam tu, mungkin aku sudah tidak ada dalam dunia ni lagi. Dan kalau pisau yang ada di tangan ku malam tu cukup tajam kehadiran dia pun tidak guna. Aku sudah lama tidak bertemu dia. Panas tamparannya malam tu masih kuat terasa. Panas tamparannya itu yang telah menyedarkan aku dan aku masih dapat menulis sampai hari ini.

"Hoiiii....sampai mana sudah kau..hahahahaha" sekali lagi suaranya mengejutkan aku. Dan aku senyum saja.

No comments:

Post a Comment